Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2008.12.22. 23:03 teadrinker13

Se kép, se hang

Címkék: szerelem idézet hiány párkapcsolat

Nem vezetek olvasónaplót, de van egy füzetem, ahova kiírok egy-két részt azokból a könyvekből, amiket olvastam. Azzal a szándékkal indultam a könyvespolchoz, hogy keresek az idézetgyűjteményemből valami jót, ami ide illik, és pontosabban leírja a pillanatnyi hangulatomat, mint ahogy én most meg tudnám fogalmazni. Sajnos, az már nem jutott eszembe, hogy az olvasós füzetem nincs velem. (Ilyen az, amikor az ember két helyen lakik.) Az itthon hagyott könyveim közt sem találtam meg azt, amit akartam. A képpekkel és a zenével is ez a helyzet.

Üresség? Kiégés? Ezek olyan csúnyán hangzanak. Álmos is vagyok istenesen, de az meg túl banális, és ebben az órában nem csoda. Kísértenek a befejezetlen projektjeim.

A legnagyobb bajom talán a hiányérzet. Fogalmam sem volt róla, hogy ennyire nehezen emészthető dolog. Most érzem csak át, hogy annak az elcsépelt kis szónak, hogy hiányzol, mekkora súlya van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr32837544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása