Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.08. 10:32 teadrinker13

Body Sculpting

Címkék: sport étel test fogyókúra torna nassolás tae bo

A tavasz a megújulás fogyókúra évszaka! ...Legalábbis én ilyenkor kapom a legtöbb fogyós bogyós vagy cseppes spam-et. Az ilyen bigyuszok elvileg fantasztikus dolgokra képesek: pl az egyiktől naponta lehet fogyni 1 kg-ot. Ha ez tényleg működik és én beszednék egy dobozzal, alultápláltnak néznék ki, mert csak 3-4, max 5 kg-ot találok fölöslegesnek magamon!

Második opciónak ott van a fogyós menük hatalmas variációja, a nagyon kínzótól a kevésbé kínzóig. Én azt vallom, hogy a test általában tudja, mit akar: vizsgaidőszakban például nem véletlenül kívánja az emberek többsége az édességet, vagy hideg téli napokon egy tál fórró húslevest. De a testhez eszet is adtak nekünk, amit nem árt használni, és aszerint enni. Egyelőre nincs az az isten amelyik rávenne egy nem evős fogyókúrára. Túlságosan szeretem a finomságokat ahhoz. Maradok a mértékkel bárminél politikánál a megfelelő napszakban. Na jó... azért ez így túlzás! A sütiket, a pudingot és a kekszet most részben lecserélem aszalt gyümölcsökre és gyümölcssalátára. A mozgás viszont jöhet(ne ha lenne időm) a legmerészebb mennyiségben.

A biciklizés nem probléma, mert van nekem egy itthon a szobában, szóval nincs olyan ürügy, hogy esik az eső, túl késő van, vagy leengedett a kerék. Esténként, vagy ha épp szabadulnék 10 percre a gép előtt üléstől, jól esik, de egy idő után filmnézés vagy pörgős zene nélkül rettenetesen unalmas. Tornagyakorlatot célzott problémás zónákra lehetetlen nem találni. Én is összeszedegetek egy párat, és elég lelkiismeretesen dolgozom, de akárhogy is igyekszem, mégsem olyan, mint egy kiadós óra tornateremben oktatóval. Szóval heti két tornaóra is rákerült a todo listámra. Az egyik mindig tae bo. Ezt nagyon szeretem, mert jól leizzaszt, és az izmaimat is erősíti nyaktól lábujjhegyig. A másik tornaóra változik kedv és szabadidőfüggően. Nagyon szeretnék úszni is járni, de egyelőre rengeteg a kifogás ellene. (Győzködni szabad!)

Ha nem is fejleszt nagyon látványosan a mozgás, azért mégiscsak jó, mert szeretem azt az érzést, amikor egy kicsit feszülnek az izmaim, és nem folyok szét, mint egy olvadó fagyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr861903750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása