Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.03.26. 19:39 teadrinker13

Kritika

Címkék: kritika élet idézet lélek bölcsesség pozitív

- Rosszat valamiről csakis akkor szabad mondani, ha kijavítható. Ez az emberekre is vonatkozik. Mindig azt nézd bennük, ami jó. A rosszból csak azt, ami javítható. Ami javíthatatlan, ami valakiben gyártási hiba, arról hallgatni kell.

- És azzal mi lesz? - kérdeztem.

- Azt rá kell bízni az Istenre.

Ez a mondat túl szépen hangzott nekem, mivel klerikális értelemben nem volt vallásos. Amikor látta, hogy nem értem, elmagyarázta:

- Senki sem szereti, ha helyette csinálnak valamit. Isten sem. Van olyan munka, amit meg kell hagyni neki. Az ő dolga. Bízd rá!

Müller Péter - Örömkönyv

Hajlamos vagyok mindenben a negatívumot látni. Szerintem sokan mások is. Ha valamibe nem tudok valamilyen formában belekötni, akkor az nem semmiség lehet, vagy csak rajtam van valami rózsaszín szemüveg (ezt meglehetősen ritkán hordom).

Hasznos gyakorlat lenne elharátozni, hogy pl. egy hétig igyekszem mindenben a jót és a javíthatót nézni :) Vagy mi lenne, ha valaki egy országos (vagy EU szintű, esetleg világméretű) nem negatív dolgokat leső hetet rendezne? Hmmm... pl. egyes újságok vagy hírműsorok szerkesztői vakációra mehetnének és az emberek foglalkozhatnának a hírvadászatnál építőbb jellegű dolgokkal, vagy azon a héten megmutatnánk nekünk a világ szebbik oldalát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr592773980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása