Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2009.01.25. 14:19 teadrinker13

Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!

Címkék: könyv én szórakozás tanulás bölcsesség pihenés

Ejnyebejnye... Mit csinálok én itt? Nem kéne tanulni?

Kiírtam státusz üzenetnek, hogy pihengetek és lustálkodom, mire páran be is köszöntek, és azt mondták, hogy tanuljak, vagy egyéb tanulással kapcsolatos dologról volt szó. Na de hát jól esik néha a polgárpukkasztás. Ez a hajlamom általában vizsgaidőszakra éleződik ki. A jegyekre pedig újabban nem adok, mert nem sokmindent tükröznek, én csupán csak az adminisztratív jelentőségüket látom.

Egy élet bölcsességeivel traktáló könyv szerint minél kevésbé van idő, annál többet kell pihenni, mert aztán jobban esik a munka és nagyobb teljesítménnyel lehet dolgozni.

Megtanultam szívből tanulni. Ez azt jelenti, hogy csak akkor tanulok, amikor kedvem van, és nem azért tanulok, hogy minél jobban sikerüljön a vizsgám, hanem azért, hogy jobban megismerjem a világot, és a leendő szakmámmal kapcsolatos dolgokat. Érdekes módon most többször van kedvem tanulni, mint régebben, csak az a különbség, hogy nem vagyok hisztis. Vizsgaidőszak végén majd beszámolok az új tanulási módszerem eredményéről is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr48901261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tötyi 2009.01.28. 20:29:37

Remélem jók lesznek ezek az eredmények :)!
süti beállítások módosítása