Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2009.02.06. 16:30 teadrinker13

Valami ötlet?

Címkék: kreatív ötlet pihenés

Bosszantó:

  • semmi kreatív nem jut eszembe
  • van egy ötletem, amiről azt hiszem, hogy eredeti, de a google-ben utánanézve Dunát lehet rekeszteni a nagy "találmányommal"
  • van egy ötletem, ami tényleg eredeti, de kb a harmadik olyan kérdésnél, ami a megvalósításával kapcsolatos, rájövök, hogy életképtelen dolog
  • nincs sem ötlet, sem idő a megvalósítására, ha véletlenül lenne is valami, mégis tárt karokkal várom
  • közel vagyok ahhoz, hogy elindítsak valamit, de visszább lépek egyet, mert hiányzik az a szikra ami elindítja a motrot, és úgy semmit sem ér az egész
  • a bosszúságok egymásra tevődése újabb bosszúságot okoz, és így tovább

... túl kell élni. Rekurzívan le kell bontani a bosszúságok egymásratevődését, amíg el nem jutunk a nullás szintre. (Hogyan? Valami ötlet?)

 

Általánosságok - szerintem:

  • igazi ötletek semmittevés lazítás közben keletkeznek, nem akkor amikor valaki az agysejtjeit feszegeti azért, hogy szüljön valamit
  • a stressz káros hatással van az ötletszülésre, hosszú távon meddőséget okozhat
  • az nem igazán működik, hogy előbb a kötelező dolgokon legyen túl az ember, s utána lehet görgetni az ötleteket a siker felé, mert az a pillanat sosem jön el, mindig lesz valami sürgősebb
  • hasznos lehet kipróbálni valami önkifejezést segítő dolgot, hátha az megnyitja egy kicsit az ember fejét
  • nem biztos h működik a banki kölcsön reklám szerű lelkesedés, hogy MOST VÁGJUNK BELE!!!, mert ha nem vagyunk elég körültekintőek, ihatjuk majd a feketelevest - ahogy az életben is néha

 

Perpillanat ennyi ötletem van az ötletekkel kapcsolatban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr59926868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása