Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2009.02.16. 22:00 teadrinker13

Alig tudományos beszélgetés félig-meddig rekonstruálva

Címkék: kommunikáció tudomány állat

- A kanpulyka megeszi a pulykatojást...

- Miii?

- Kanpulyka. Miért? Nem így hívják a hímnemű pulykát?

- :D az pulykakakas.

[...]

- És akkor a nőstény pulyka az a pulykatyúk?

- Igen.

- Hmmmm....

- Vagyis csak pulyka. Vagy tojó.

- Azt hittem, a tyúk meg a kakas egy külön szárnyasfaj elnevezése...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr31947461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisPeye · http://amiatoronybolkifer.blog.hu/ 2009.02.17. 00:47:38

Ez gyönyörű, azért valljuk be, hogy egy-egy ilyen szösszenet meg tudja édesíteni a napot, vagy legalábbis mosolyt tud csalni az ember arcára.... :)

De ez a kanpulyka ez hatalmas, és sajnos (?) eléggé vizuális típus vagyok, ami miatt most elképzeltem, hogy egy kanpulyka habzó szájjal, a tollazatán átnövő szőrös mellkassal, horgony tetoválással az egyik lábán, "Szeretlek Manci"-val a másikon, lógó herével vérben forgó szemekkel eszik egy pulykatojást.... :)

teadrinker13 · http://morzsili.blog.hu 2009.02.17. 09:16:06

@KisPeye: na hát ettől a kommenttől alig tudtam magamhoz térni! Rendesen betegre röhögtem magam a vizuális képzeleteden kanpulyka-ügyben :D

KisPeye · http://amiatoronybolkifer.blog.hu/ 2009.02.17. 09:48:30

@teadrinker13: na akkor már megérte leírni, hiába, ha egy alapból nemnormális agy még el is kezd működni, ott azért érdekes dolgok születhetnek.... :)

Szép napot!
süti beállítások módosítása