Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2008.12.16. 21:57 teadrinker13

Ahol a kincsed...

Címkék: hangulat érték kincs

Van egy olyan játék, amelyikben feltételezzük valakiről, hogy hajótörést szenved és ki kell válasszon egy listáról néhány olyan tárgyat, amit magával vihet. Nem feltétlenül a szó szoros értelmében életmentő holmikra kell gondolni. Természetesen meg kell indokolni, hogy mi miért fontos. Nem hiszem, hogy lélezik ember, aki kis csomag nélkül hagyná el a hajót.

Mindenkinek vannak kincsei. Én ebbe a kategóriába sorolom a lakást amelyikben felnőttem, a szobám ablakát, mert déli irányba néz, és barátságos a kilátás, könyveimet, a két nagy doboz gyöngyöt, amit bővítek vagy újrahasznosítom a meglévőket, a zongorát a nappaliból, a babaházat amit apám készíttetett nekem fából, egy öreg macit, a családi autót mióta vezetek és a nagyanyám kertjét.

Hazautazáskor minenki azt mondja, hogy a családját és a régi barátokat szeretné látni. De vajon hányan gondolják ezt úgy istenigazából őszintén? Mindenkihez azt a modell jut el valahonnan, hogy ne mutassa, ha materialista csak emberekhez szabad kötődni. Pedig milyen jól esik egy mocsok albérletből vagy bentlakásból (kollégiumból) hazamenni a természetes élőhelyre, egy jót nyújtózni a megszokott, saját ágyon, végignézni a többi kedves tárgyon, és enni valami finomat! Nélkülük itt, ahol tanulok, enyhe hiányérzetem van. Ahhoz, hogy ezt pótoljam, ide új kincseket kellett szerezni és teremteni. A kincseket meg kell becsülni, mert azok igen is örömet tudnak okozni, bármennyire is mondják egyesek, hogy nem az anyagi dolgokban van a boldogság.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr1827038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toshiro (törölt) · http://haiku575.blog.hu 2008.12.16. 23:02:59

gitárt kell vinni, akkor mindent vittél magaddal - szerelmet, sírást, örömöt, haragot, barátokat, kedvest, családot, mindent...

Jardin 2008.12.20. 14:01:55

Egy pár hónapja anyum otthonra vett új étkészletet, tányérokat, evőseszközöket. Kidobta a régieket. A könny összefutott a szemembe amikor kerestem és nem találtam a nagymama csorba virágos tányérját. Abból eszek amióta az eszemet tudom. Az a tányér jelképezi nekem a nagy családot, és azokat akik már nincsennek velünk. Nem tudtam hogy mit jelentett nekem az a csorba tányér míg el nem tűnt,.Csak abból esik jó hazai kaját enni.

Anyum látva hogy mindjárt sírok, kirohant a szeméttárolóba és kikukázta. Szerecsére míg nem vitték el, és nem is tört össze. Az új étkészletből eszik a család, csak én nem, nekem maradt a csorba tányér. Csúnya is, kukát is megjárta, de ha otthon vagyok másból nem vagyok hajlanó enni.

Nekem fontos.

teadrinker13 · http://morzsili.blog.hu 2008.12.20. 14:11:34

Ez a tányéros sztori aranyos. Nekem van egy csészém, itthon csak abból ittam. Magammal vittem egyetemezni, hogy ne érezzem magam olyan otthontalanul. Amikor hazajöttem, mégis nagyon hiányzott az a csésze. Aztán legközelebb, amikor megint hazajöttem, hoztam a csészét is, és itthon hagytam, mert azzal teljes a kép. Oda pedig került másik.
süti beállítások módosítása