Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2008.10.26. 09:11 teadrinker13

Férfikreativitás

Címkék: kreatív párkapcsolat pasik

Egy (kétségbeesett?) pasinak eszébe jutott, hogy 4 éve meglátott egy helybeli ifjúsági szervezet pincéjében, ahol épp sakkversenyen vettünk részt. Pár napja sikerült megtaláljon az iwiw-en. Küldött üzenetet. Először tisztázta, hol és milyen körülmények között találkoztunk - ez 4 sor volt, amit 1-2 bók követett, majd a LÉNYEG, hogy akár lehetne köztünk valami, mindez 2 sorba tömörítve.

Kíváncsiságból megnéztem a szóban forgó egyén életkorát, és elképedtem amikor megláttam, hogy 34 éves! Szomorú, hogy az ő korában nem futja több nőbecserkészési kreativitásra. Miután azt válaszoltam neki, hogy egyrészt perpillanat boldog párkapcsolatban élek, másrészt meg amúgy sem lenne sok esélye nálam a fennebb leírt  nyers közeledéssel, írt egy rövidke "elnézést kérek"-et. Szerintem ezzel most abba is marad az próbálkozása, hogy engem megkapjon.

Ő nem az első ember akinek hasonló üzenet után nemet mondtam.

Tévedés ne essék, nem a kiosztogatott kosarakkal szeretnék dicsekedni, hanem csak egy (szerintem) nem épp szerencsés közeledési formára szeretném felhívni a figyelmet, és nem is azért, mert a kommunikáció istenének tartom magam (követtem el hasonló hülyeséget, de az 15-16 éves kis csitri koromban volt).

Gondolkodjuk csak el a párválasztási ösztönökön! Mittudom én milyen (brit vagy amerikai) kutatók szerint sok férfi egyéjszakás kalandnál tartósabb kapcsolatra tudat alatt azokat a nőket vadássza, akik valamiben emlékeztetik őket az édesanyjukra; a nagyon vékonynál kicsit szélesebb csípőjűek is előnyt élveznek, mert alkalmasabbak az utód kihordására. És ezt a sorozatot még folytatni lehete, de most nem mennék résztesebben bele.

Nos, minden bizonnyal általánosíthatok abban, hogy mi, nők, szeretjük, ha az emberünk ügyesen boldogul ismeretlen helyzetekben és problémamegoldó készséggel rendelkezik, vagyis intelligens és kreatív. Ez az első benyomásnál (itt nem feltétlenül az első szexet értem) 90%-ban kiderül és döntő lehet.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr99732201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jardin 2008.10.26. 19:35:57

Sajnos egyre több az ilyen szánalmas próbálkozás. Talán ez nem a férfiak hibája, hanem az egész társadalomé. Elidegenedtünk egymástól...maradnak az ilyen egyáltalán nem életképes próbálkozások.

teadrinker13 · http://morzsili.blog.hu 2008.10.26. 22:00:31

Kedves Jardin, biztos nagy igazság az amit mondasz, hogy az egész társadalom hibás mostanság. De fura ez az egész, mert engem főleg a koruk miatt döbbentettek le a nagyon is közvetlenül érzelmüket (?) nyilvánító pasik (27 + voltak az utóbbi rajongók). Ellenben (hurrá!) az én korosztályomban (21 +- 2 év) még senki nem jött elő nekem ilyenekkel, sőt, egész kielégítő nőbecserkészési folyamatokat láttam és tapasztaltam. Pedig valahogy fordítva várná el az ember, végül is mi vagyunk az a generáció, amelyiket az öregek rettenetesen sajnálnak.

Jardin 2008.11.15. 17:20:11

Nem akarlak lehangolni, hogy a te korsoztályod még most elég normálisan tud udvarolni, azok is tudtak akik idősebbek és így próbálkoznak nálad. Mad jön a sok csalódás, a pofon, és aki 30 felett is egyedül van akkor elkeseredettségében így közeleledik. Én ezt a 30as, 40es korosztályon látom azért még a huszonéves pasik elég normásisak. 10 év múlva a mostani huszonévesek is hasonlóan fognak közeledeni ha még egyedül vannak...és így egyedül is maradnak.
Én már túlléptem a dolgon és szépen töröltem magam az iwieről. Nem csak az ilyen megtalálások miatt hanem az egész rendszer miatt. Külcsín.
süti beállítások módosítása