Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2008.11.23. 23:08 teadrinker13

Dizájn Center

Címkék: vásárlás szex karácsony mikulás

Egészen megszokott és normális dolog mostanában, hogy Karácsony előtt 2 hónappal vásárolhatunk szaloncukrot, ünnepi csomagolást, mikulássapkát vagy hajpánttal fejre szerkeszthető rénszarvasagancsot.

Annak, aki frissíteni szeretné a téli jelmeztárát, ajánlom a képen látható elmés alkotást. (A New Yorker-ben lehet beszerezni, az árát sajnos nem lestem meg.) 

Lássuk csak, mit is lehet vele kezdeni...

A szexi mikulásnéni "naaa, mit hoztam a kabátkám alatt?" jellegű szüveggel szempillarebegtetéssel körítve egészen magától értetődő. Frappáns válaszlehetőség: "megb...lak, Mikulás!!!".

A szexi mikulásnéni rénszarvasaganccsal, huncut krampuszmaszkkal vagy virgánccsal talán izgalmasabb, esetleg jövőre ki lehet próbálni, ha önmagában a mikulásnénihálóing vagy egyéb dolgok unalmasak. (Természetesen alulra lyukas tangát kell fölvenni, ami piros és fehér bojtok fityegnek rajta.)

A legérdekesebb talán a transzvesztita mikulásbácsi verzió lehet.

Most pedig megyek aludni, de ha nem sikerül, még eljátszadozom a gondolataimmal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr95785100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása