Utolsó kommentek

  • KisPeye: Azért van ez így, mert az általános felfogás az, hogy amit jól csinálsz, az az alap. A minimum elv... (2013.01.14. 23:42) Autózás
  • KisPeye: Majd megszokod. Amióta öntudatra ébredtem (értsd: saját felfogás dolgokról, értékrend, egyebek, am... (2009.12.06. 02:09) Szösszenet
  • ziona: Én pedig a ti szalámitokat irigylem :) (2009.03.02. 00:03) Hogy került szalámi a kenyér mellé?
  • KisPeye: Fő a változatosság, pláne, hogy a nudli finom morzsásan (na tessék) és hagymásan is.... :) Amúgy ... (2009.02.23. 10:04) Gyúrtam vazze'!
  • Utolsó 20

Morzsili én volnék. Röviden vidám és optimista lány. Létszükségletnek tartom a firkászást, a beszélgetést és a morzsálást.

Licenc

Creative Commons Licenc

2009.01.06. 10:43 teadrinker13

Mind-Cleanup Szilveszter

Címkék: utazás tanulás egyetem projekt szilveszter vakáció

Hova tűntem...? Hátat fordítottam egy halom projektnek és tanulnivalónak, mert már ősszel elhatároztuk négyen, hogy Bécsben szilveszterezünk.

Persze eléggé bili füle hangulatban voltam, amikor láttam, hogy hiába kínlódtam napokig eredmény nélkül két projekten és nem tudom folytatni őket az utazás miatt. Titokban reménykedtem benne, hogy valamikor két városnéző séta között, melegedés közben jut idő dolgozni rajtuk, de ahogy elhagytam a szülői házat, ez a késztetés megszűnt, a kirándulás alatt a laptopom elő sem került a táskából, csak hazafelé az úton, és akkor is kevesebb mint 10 percre.

Igaziból most kezdem felfogni felnőtté válós fejjel, hogy mi is a jelentősége egy munkahelyi szabadságnak (persze a munkahely még odébb van). A kirándulás jót tett: kiszellőzött az agyam, nem foglalkoztam semmi sulis problémával. Az otthoni gondjaimtól is megkönnyebbedtem, mert volt akinek elmondjam, hogy mi bánt, és ezzel együtt mintha össze is zsugorodott a súlyuk.

Remélem, tanulás szempontjából ez a kis kiruccanás pozitívan fog hatni és teljesen más lelkülettel megyek neki a leadásoknak és a vizsgáknak mint az eddigi két évben, szorgalmasan eltöltött téli vakáció után. Tömörebben megfogalmazva: szárnyalás lesz, nem szarnyalás.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsili.blog.hu/api/trackback/id/tr100861011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tötyi 2009.01.06. 14:51:55

BUÉK :)! Előre is sok sikert a vizsgákhoz, leadandókhoz és egyebekhez :)!
süti beállítások módosítása